A kézi váltó hattyúdala: íme a vadonatúj VW Golf GTI 380
A Volkswagen limitált szériás kivitellel int búcsút a manuális váltós Golf GTI-nek.
A Volkswagen limitált szériás kivitellel int búcsút a manuális váltós Golf GTI-nek.
Pörgős és vérszegénynek abszolút nem nevezhető motor, kiváló kézi váltó és alacsony tömeg, hogy csak a legfontosabb hozzávalókat említsük a valaha készült leggyorsabb Civic sikerreceptjéből. Teszten a vadonatúj Type R.
A kéziváltós hot hatch külsejét és utasterét is a kék szín dominálja.
A limitált szériás méregerős Golf R összes példányát elkapkodták a vásárlók kevesebb, mint 10 perc alatt.
Íme a megoldás azok számára, akik egy kicsit menőbb külsővel és jobb vezethetőséggel vérteznék fel a legkisebb GTI-t.
500 köbcentiméterrel és 30 lóerővel kevesebbet ad változatlan összegért cserébe az automata váltós új Puma ST.
A villám logós német gyártó feltámasztotta a sokakban kellemes emlékeket ébresztő legendás típusjelzést. Megérkezett az aktuális Astra legsportosabb verziója, a zöld rendszámos plugin hibrid GSe.
A japán gyártó izgalmas sportkompaktjának nem ez az első rekordja.
Ez a második generációs Golf GTI egészen jó egészségi állapotnak örvend, így új tulajdonosa egy kisebb vagyont fizetett érte.
A tuningszett révén nemcsak látványosabbá, hanem sportosabb viselkedésűvé is vált a Golf R.
Az egyedi külsejű Golf 2 literes motorja bőven több mint 500 lóerős teljesítményt ad le.
Ez is csak egy Golf. Semmi extra. Biztos erős, de dögunalmas. Ezek a prekoncepciók csak addig élnek a vadonatúj Golf R kapcsán, amíg ki nem próbáljuk. Mi megtettük.
A limitált szériás német kompakt teljesítménye nem kevéssel haladja meg a 300 lóerőt.
A szakszerű tuningnak köszönhetően bőven 350 lóerő fölé erősödött a jelenlegi legsportosabb Focus.
Az összkerekes csúcs-Golf kicsit még sportosabb lett és picit jobban is mutat.
A Ford izgalmas kisautóinak motorjában találtak még némi extra teljesítményt.
Egyedi lökhárítók, ültetett futómű és méretes könnyűfémfelnik a wolfsburgi gyártó érkezőben lévő izgalmas új modelljén.
A Megane RS Trophy fejlesztését halálosan komolyan vette a Renault Sport, ennek eredménye pedig egy körrekordokat futó közúti versenyautó lett.
A fedélzeti számítógép zoom-zom felirattal fogad, bejelentkezik a Bose hifi, azt gyorsan lehalkítom, majd hallgatom a...